Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

 

For at du som kunde skal bli fornøyd og vi gi deg så god service som mulig har vi utarbeidet noen retningslinjer for hvordan du kan handle trygt og effektiv hos oss.

Dersom vi har varen på lager vil pakken som oftest sendes dagen etter at ordren er mottatt av oss. Merk at dette ikke gjelder i helgene.
Skulle vi gå tomme for et produkt og varen må etter produseres, vil du bli kontaktet med nærmere opplysninger om dette. Schmidt hundebur har leveringstid på ca 6-8 uker, tar det lengre tid vil vi kontakte deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at du skal få varen din så raskt som mulig. Din konto vil ikke bli belastet før varen er sendt fra oss.
Alle priser i nettbutikken er i norske kroner inkludert moms.

Betaling
Du kan betale med kreditt kort via vår nettbaserte bankterminal. Bankterminalen fungerer kun med Visa eller Mastercard pga sikkerhetsmessige grunner. Du kan også velge å få varene sendt i oppkrav, da tilkommer kr 69,- (blir lagt til totalsummen.)
Vi tar også nå imot betaling med vipps.

Frakt
Du kan velge mellom MyPack Collect (post i butikk) kr 129,- eller MyPack home (hjemmlevering). Alle forsendelser over 35kg blir sendt som MyPack home. Handler du for over kr 1000,- får du gratis frakt (mypack collect). Fraktfrigrensen gjelder kun sendinger under 36kg, er sendingen 36kg eller mer tilkommer frakt uansett med mindre noe annet er spesifisert. Sendinger fra 36kg og oppover blir sent hjem til deg. Vi har også alternativet levert til postkasse for små sendinger som passer i postkassen. Vær oppmerksom på at det er ingen forsikring på denne typen forsendelse. Om det er mange tyverier fra postkassene der du bor, ikke velg denne! MyPack collect er raskeste leveringsmåte.

Levering
Du vil motta e-post fra Postnord om hvor og når du kan hente pakken.
Fra du bestiller varen til du har den vil det gå mellom 5-7 virkedager (mypack home og levering i postkasse kan ta noe lengre tid, ca 10 virkedager), enkelte varer som f.eks. enkelte Schmidt hundebur har leveringstid på ca 5 uker. Vi sender ut varer neste virkedag. Varer som er utsolgt hos leverandør kan ta noe lenger tid. Vi tar ikke ansvar for utgåtte eller utsolgte varer hos våre leverandører eller forsinkelser i postgangen. Husk at det ved høytider som jul og påske kan ta litt lengre tid.
Virkedager? Med virkedager mener vi hverdager, altså ikke helg eller helligdager.
Mypack collect og oppkravssendinger har hentefrist på 7 dager.
OBS! Uavhentede pakker som blir sendt i retur til oss vil bli fakturert med frakt og returfrakt.

Viktig! Ved transportskade ta kontakt med Postnord på tlf: 09300 innen 24t etter at du har hentet ut varen! Ved synlig skade få utleveringsstedet til å kvittere på dette. Ta også kontakt med oss så raskt som mulig på
tlf 906 99 121 eller ​post@hunde-sport.no. Ta vare på emballasjen og sendingsnr. Ved transport skade på brevpakker ta kontakt med oss innen 24 t fra du har mottatt varene. Det er veldig fint om du tar bilde av den skadede emballasjen før du pakker ut varen, send oss bilde på mail.

Angrefrist / Returrett
Du som kunde har alltid 14 dagers full returrett. Husk at du må kontakte oss innen fristen på 14 dager etter at varen(e) er mottatt. Returretten gjelder ikke dersom  varen er synlig brukt, eller emballasjen er brutt. Når du benytter returretten er det du som må bekoste returfrakten. Hvis du sender varen i retur til oss mot postoppkrav, vil ikke varen bli utløst av oss. Fra vi mottar din vare vil behandlingstiden på reklamasjonen ta ca 2 uker.
Varer som er speial bestilt, det vil si at de ikke inngår i vårt vanlige sortiment, har du ikke returrett på.

Link til forbrukerkjøpsloven (Lovdata)

Reklamasjon
Du dekkes av kjøpsloven på varer handlet hos oss. Ved et eventuelt erstatningskrav ved mottak av en feil eller defekt vare må den rettes til oss senest 5 dager etter mottagelsen av varen. Hvis reklamasjonen ikke er oss i hende innen 10 dager etter mottak, kan rett til reklamasjon bortfalle helt eller delvis. Hvis vi er ansvarlig for mangler eller feil på varen, vil vi innen rimelig tid rette denne feilen eller tilbakebetale kjøpesummen.

 

Transportskader
Dersom du mottar en skadet pakke, meld fra til Postnord så fort som mulig. Meld fra om dette til utleveringsstedet når du henter pakken om skaden er synlig på embalasjen. Få en brekreftelese fra utleveringsstedet at skaden var der ved utleveringstidspunktet. Ta bilde av skaden og kontakt oss.

 

Diverse
Vi tar forbehold om skrivefeil i vår nettbutikk.  Bilder kan avvike noe fra virkeligheten.

Prisene kan bli endres uten forvarsel. Dersom en vare øker i pris mens din bestilling blir behandlet hos oss, vil det ikke skje noe forandring på din bestilling. Du vil fremdeles har den prisen du avtalte med oss.

Uavhentede pakker faktureres med vårt portoutlegg i tillegg kommer et ekspedisjonsgebyr på kr 199,- Utelatt betaling blir sendt til inkasso.

Når du har gjort en bestilling i vårt handlesystem, anser vi at du har godtatt disse betingelsene.

Her finner du vår Personvernerklæring

0
    0
    Din handlekurv
    Handlekurven din er tomTilbake til butikken